Fjortonde maj

Äntligen fredag, äntligen helg! Det här har varit en av dom segaste jobbveckorna på länge. Att sitta framför datorn och göra admin-jobb är kanske inte miin grej egentligen och dom två passen jag haft vårdlag har varit tämligen händelselösa. Dessutom har jag haft en gräslig huvudvärk hela dagen idag. Trodde att det berodde på för sent (och för klent) frukost-intag i kombination med vätskebrist, men jag insåg när jag klev ut från jobbet att det berodde på vädret.. Fifan vad kvavt och äckligt det är ute! Lite åska kanske skulle vara något nu? (Och då ska tilläggas att jag är riktigt åskrädd, så när jag till och med jag ber om oväder ja då är det riktigt äckligt ute...)
Huvudvärken lyckades jag dock shoppa bort förut...

Jag är gräsänka i stort sett helgen då David är på Lincon och roar sig (ett stort spelkonvent i Linköping). Ikväll ska jag dejta en godispåse i soffan och titta på 'Släkten är värst'. Imorgon ska jag ut till mamma&papppa och vara social (och förhoppningsvis kunna avnjuta lite sol på den nya altanen). Kanske blir det en sväng till stallet för att pussa på häst också. Dock ingen ridning denna gången heller, D brunstar och är tydligen mer galen än vanligt (hur det nu kan vara möjligt?) Och kvällen ska jag och mamma tillbringa på någon pub, ska bli trevligt värre!

Nu blir det dusch och sen ska jagf se om jag orkar visa upp mina shoppingfynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0