Fjärde mars

När jag vaknade i morse var min första tanke "åh, sol!" och jag klev ur sängen med ett leende. Det tog ungefär 2,5 min för det leende att dö ut.. Då kom huvudvärken nämligen. Suck. Det slår aldrig fel. Vaknar jag i ett för ljust rum (dvs som när solen gassar in i mitt sovrum) så får jag huvudvärk och den brukar hålla i sig hela dagen. Så idag blir det att knapra Panodil och klunka vatten.

Ikväll är det hemmapremiär på Kråkvilan (som tydligen bytt namn till Ica Maxi Arena - skandal!). Men eftersom att jag jobbar missar jag det :( Det är tur att speedway.nu finns samt att pappa kommer finnas på plats för att kunna avlägga jämna sms-rapporter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0