Femtontrettio

Nu har jag gått en sväng på stan och blivit lite fattigare.. Brände inte så farligt mycket pengar ändå, när det spöregnar ute blir man inte så sugen på att shoppa sommarkläder direkt. Men lite träningskläder, en jeansjacka och ett par klänningar bland annat kom jag hem med. Känns allt lika bra :) (Dock återstår ju problemet att det verkligen börjar bli proppfullt i mina garderober nu... Får snart börja stuva ner lite varmare kläder i flyttkartonger, förhoppningsvis kommer dom inte till nytta så länge jag bor här...)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa och vila lite. Borde försöka sova men jag tror inte det kommer gå. Är alldeles för pigg just nu! Jag får hoppas att det blir full rulle i natt så jag håller mig vaken helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0