Femte maj

Okej, seriöst. Hur fan får man egentligen sin blogg vettig när man jobbar heltid!? Hälften av veckans dagar orkar jag knappt knäppa på datorn efter/före jobbet (men det gör jag ju såklart ändå, lite tvångsmässigt sådär...) Och att få ur sig lite vettig ordbajs här känns ju riktigt overkill kvällar som denna... Men eftersom att nu trots allt är några stycken som uppenbarligen finner detta intressant så försöker jag ändå, lite tvångsmässigt sådär...

Men visst avundas jag alla dom där som kläcker ur sig ~10 superbra inlägg per dag. Ge mig lite mer tid och inspiration tack!

 

Full fart på jobbet, as usual nu för tiden. Har ägnat senaste dagarna åt att skicka iväg lite långliggare (som bott hos oss i cirkus 2 månader....waaay to länge med andra ord) och det känns skönt. Vi behöver få lite nya ansikten att titta på om dagarna...

 

Ikväll blir det myskväll med hjärtat. God mat och filmen Metropia står på schemat. Hoppas verkligen att filmen lever upp till mina förhoppningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0