Fast panties!

Oh, just det, jag har ju glömt att berätta en sak! Jag beställde ju ett par byxor från brittiska nätsidan Sohos för en dryg vecka sedan och dom hittade till Sverige med rekordhastighet!

Jag gjorde beställningen sent på kvällen förra måndagen (den 26:e) vilket betyder att ordern behandlades tidigast på tisdagen den 27:e. Och i torsdags, den 29:e, hade byxorna anlänt till utlämningsstället i stan!!! Jag har aldrig varit med om maken! (Detta kan jämföras med mina beställningar från brittiska Look fantastic som brukar ta sådär 2 veckor på sig att komma fram...) Jag kommer lätt handla från Sohos igen! :)

Byxorna var dessutom i precis rätt storlek så nu är jag happi happi! Jag planerar att inviga dom på NN nästa helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0