Elfte maj

Är precis slut i huvudet efter att ha suttit framför en dator hela dagen och jobbat med avvikelsehantering (äntligen! Var ju bara 2 månader sen jag gick kursen...). Fast det var rätt skönt att vara på jobbet men komma från avdelningsarbetet lite. Fick dessutom mycket goda nyheter som gjorde att dagen flög fram. Vill dock inte berätta något om det förrän allt verkligen gått i lås.

Nu känner jag egentligen för att gå en promenad i det fina vädret men det har jag inte tid med :/ måste laga mat och packa väskan inför några dagar i Linköping och sen blir det hopp i säng tidigt igen (känns helt galet att gå och lägga sig kl 21 but what to do?). Men bara det faktum att jag faktiskt vill gå på en promenad känns ju helt klart som ett steg i rätt riktning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0