Dagens inköp

Jag tog en sväng till New Yorker när jag kom hem från jobbet för att köpa en kjol jag spanade in häromdagen. Jag kom därifrån med lite mer än en kjol... Jag trodde ett tag att jag hade äntrat shoppinghimlen för damn vad mycket fint jag hittade! Hade lätt att kunnat shoppa bort allt jag har på kontot men jag lyckades besinna mig och slutnotan landade på acceptabla 395 kr.

Detta var vad som fick följa med hem (färgåtergivningen på det rosa är tyvärr kass). Nu ska jag försöka trycka in det i garderoben också...


(Jag har köpt min första bolero någonsin! Jag vet inte vad jag ska tycka om det egentligen...
Risken finns att den kommer att föbli oanvänd...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0