Andra maj

Jaha, då var det snart måndag och jobb igen då.. Jag förstår inte var mina lediga helger tar vägen? Denna ska snart avslutas med tacos och Lejonkungen, sen blir det tidig sänggång.

Gårdagen tillbringade jag ju med min älskade familj. Blev ingen ridtur som planerat dock.. Emma hade inte ridit i fredags så jag tvingade upp henne på hästryggen först och det var tur det. Dandi var inte på sitt bästa humör och hade massor av överskottsenergi. Det resulterade i att jag och mamma blev åskådare till en smärre rodeoshow :D Och efter det valde jag att stanna på marken... Nytt försök någon annan gång.
Sen fick mamma ett ryck att vi skulle åka in till stan och äta så hela familjen minus lillebror hoppade på bussen/tåget till Norrköping och hamande på Bishops för mat och dryck. Vi fick sällskap av en vän till familjen också. Det blev en riktigt trevlig kväll! Jag spenderar alldeles för lite tid med mina föräldrar...

Och idag var ju jag och David på utflykt till Vingåker och shoppade lite. Det blev inte så mycket handlat dock, David hittade inte så mycket som tilltalade honom och min budget tillät inte så mycket inköp. Men lite träningskläder blev det :) Ska visa upp resultatet så fort jag orkar fota och grejja...

Nu ska jag ta igen mig i soffan en stund och sen sätta fart med matlagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0