Tolfte mars

Vilken jäkla dag!! Började passet med att jag skickade iväg en patient på operation fort som attan (klockan fem i åtta ringde dom från op och sa att fick komma ner, då var han inte duschad än och vi hade precis fått veta från läkarna att han verkligen skulle opereras.. Halv nio lämnade vi av patienten på op. Starkt jobbat!) och sen har det verkligen gått i ett.. Nu andas jag ut och väntar på att kvällspersonalen ska trilla in så jag får gå hem snart.
Ikväll blir det dans dans dans med Jannica, yeeeey! Om jag inte somnar i soffan innan vi tar oss ut det vill säga, risken finns...


Kommentarer
Postat av: Karin

Ha det så kul ikväll och hälsa Jannica!

Själv ska jag på kryssning med jobbet, kan nog gå hur som helst!



=)

2010-03-12 @ 16:24:51
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0