Tjugotvåtrettio

Det körde ihop sig rätt rejält på jobbet sen, ingen bodypop i världen kunde hjälpa mig ur den situationen tyvärr. Hade lite ont i magen på vägen hem och jag kommer sova väldigt oroligt i natt. Jag hoppas att det reder ut sig under natten i alla fall...

 

Nu har jag sagt hejdå till älsklingen. Känns inget kul alls att vara ifrån honom i en hel vecka. Jag har känt mig sådär rosafluffigt nykär den här veckan och vill helst bara ligga i sängen och kramas hela tiden.. Nu får man återgå till den fina lösningen med t-shirt och kudde *skrattar*

 

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite och försöka koppla bort alla jobbtankar. Hoppas jag lyckas få några timmars sömn i alla fall, det kommer jag behöva. Morgondagen lär bli tuff.. Och sen ska jag hem till Blacka på kvällen för att fira systeryster. Kan ju bli...kul..eller nått... Det här med släktsammankonster är ju inte riktigt min grej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0