Tjugosjätte mars

Så var det äntligen helg = ledighet! Långledighet dessutom! Jag behöver inte ägna jobbet en tanke förrän på tisdag kl 13:30, lovely! En riktigt lugn och behaglig helg ska jag ha. Planen var att tillbringa den i Stockholm och fira att mina vän Jill fyller år, men jag insåg tidigare i veckan att den senaste tidens stress på jobbet satt lite för djupa spår i mig.. Jag pallar helt enkelt inte att sätta mig på ett tåg dit och jag skulle antagligen somna efter 2 cider. Så det blir en hemma-helg för mig. Känns både trist (jag hade ju ändå sett fram emot att få träffa alla mina tjejer igen!) och skönt..
Helgens planer i stället ut enligt följande: imorgon ska jag ha lite kvalitetstid med min kära mamma (= fika, snacka skit och shoppa!) och på söndag ska jag försöka dra med David på påskmarknad om vädret tillåter. Och på måndag ska jag bara njuta av att vara ledig. Awsome.

Nu ska jag hoppa i mjukisbyxorna och ladda upp för en helkväll i soffan (pizza, cola, godis). Riktigt fredagsmys med andra ord! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0