Tjugoförsta mars

Jag orkar inte ens kommentera vädret.. Jag är så förbanant less!

 

Varit full rulle på jobbet idag igen, är väldigt glad att jag är ledig imorgon... Ska ta en lång, välförtjänt sovmorgon och sen inte göra ett handtag i onödan. Och på tisdag ska jag på utbildning hela dagen så inte förrän på onsdag kväll blir det jobb igen, yey!

Efter jobbet orkade jag faktiskt ta mig ner till gymmet (jag är riktigt impad över mig själv!), det blev riktigt skön avkoppling för både huvud och kropp. Nu väntar jag på att David ska komma hem så vi kan åka och handla lite mat. Ikväll blir det soffläge och film, vi har ju både fredags- och lördagsmys att ta igen!

 

 

(And btw - pathetic!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0