So let's dance and tell no one about tonight

I'm barley alive today. Har varit lamslagen av en huvudvärk som gav med sig först vid 17-tiden... Men det var det värt, kvällen igår var riktigt lyckad! Massa dans och DJ'n älskade oss lite på slutet när han spelade Cure-låtar och vi var dom enda som älskade det <3 Och jag har för första gången någonsin (tror jag) varit kvar tills stället stänger, det är ju helt klart ett bra betyg på kvällen! Dock kände vi oss lite gamla stundtals när det spelades låtar vi aldrig hade hört och alla andra blev helt lyriska... men det är väl smällar man får ta? Jag orkade inte ta ett enda kort under kvällen förutom på min outfit, bilder på det kommer senare. Typ imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0