Sjätte mars

Kvällen igår blev inte riktigt så lyckad som jag hade hoppats... Ibland undrar jag varför jag alltid envisas med att peppa upp mig så inför NN med tanke på att det i stort sett alltid slutar med att jag bara blir besviken... Igår var musiken som vanligt fruktansvärt tråkig och enformig (bara massa EBM och aggrotech.. Och att höra det i 5 timmar i sträck är mer än vad jag pallar med..) och det var fruktansvärt lite folk. Så redan strax efter 01 tackade jag och David för oss och gick hem. Inte speicellt lyckat med andra ord. Nu har jag iaf bestämt mig för att jag nog får ta och lära mig att spela lite plattor så det blir lite fason på stället! Jag och David har börjat planera en liten kupp...

Kvällen idag tillbringas på jobbet. Kräksjukan har ännu inte övergett avdelningen och det börjar bli slitigt i mitt vårdlag nu.. Vi har hand om 6 isolerade rum/patienter och 5 av dom har jättestort omvårdnadsbehov och vi är alldeles för lite personal för att orka med det ordentligt.
Och ikväll åker David till Åre och blir borta en vecka. Bläh säger jag om det! Sova ensam i över vecka... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0