Nykomlingar i garderoben

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av helgens inköp. Efter sko-inköpet i lördags lovade jag mig själv dyrt och heligt att inte handla något mer den här månaden, men som väntat höll det löftet endast en dag...


Förutom skorna är detta helgens stora kap. Jeansjacka inhandlad på H&M's barnavdelning till det mycket förmånliga priset 149 kr :) (Den är i strl 158 så den är riktigt kort och tight <3)



Tights och linnen från JC samt en tröja från H&M. Jag har under vintern utvecklat en liten kärlek för leopardmönstrat...



Nu ska jag skicka iväg en beställning på foundation (min är snart slut...) sen får det inte bli något mer shoppande den här månaden! Jag måste ju spara lite pengar också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0