Nuclear Nation 100305

Jag fick ett ryck och laddade över bilderna från kameran nu på en gång istället. Som vanligt orkade jag inte fota speciellt mycket, men å andra sidan var väl inte kvällen värd att dokumentera heller.. Här kommer lite bilder i alla fall, alltid roar det väl någon?


Den obligatoriska uppvärmningspussen!

Das outfit

 

Das face-look

 

Vi hamnade på NN redan vid 20:30-tiden eftersom att man körde förfest på L'orient. Det var väl gemytligt och sådär..

 


Jennifer/Tommy tog en snitsig bild på mitt hår <3

Det var schyssta priser i baren fram till kl 22 så kl 21:55 bunkrades det upp...

 

Tanzen tanzen! Till vänster har vi snygga Jennifer!
Det blev väldigt lite dansande för min och Davids del. Jag tyckte att musiken sög rätt rejält (värre än vanligt), bara massa tråkig, enformig EBM och aggrotech, arrrgh! Så nu har jag bestämt att jag banne mig får lära mig att DJ:a snart så jag kan spela lite BRA musik på det där stället..


Avslutar med en kärleksfull bild på mig och älsklingen <3




Sådär, nu blir det lite Grey's! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0