Nittonde mars

Så har ännu en vecka rusat förbi och det är fredag igen (synd att våren inte är lika snabb..). Jobb i helgen igen. Suck. Det här med varannan helg kan komma att bli min död faktiskt. När det infördes tyckte jag inte att det var så farligt ändå, det var ju ganska marginell skillnad mot tidigare men nu md facit i hand så kan jag bara säga att det suger. Dom helger man är ledig orkar man knappt hitta på något för att man är så trött och bara vill vara ledig... Och med tanke på hur jobbsituationen ser ut just nu så är det extra jobbigt...

 

Nu måste jag sätta fart med frukosten så jag kommer iväg någon gång. Ha en fin fredag!



(Idag fyller min mamma år förresten, stort grattis till henne! <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0