Nionde mars

Det är så underbart att vakna upp till det här vädret!!! Nu törs jag nästan säga att det faktiskt är vår :D Min termometer visar 7 plusgrader men jag misstänker att solen legat på lite där..? Det är synd att det ska vara så isigt och halt på trottoarerna fortfarande annars hade det varit skönt att ta en promenad och riktigt njuta.. Istället ska jag roa mig med att storstäda här hemma, måste bara vänta in att städpeppen kommer igång ordentligt. Jag tror att lite frukost och ett avsnitt av Grey's fixar det.

Jag hoppas ni såg premiären av Svenska Hollywoodfruar igår? Jag är ytterst tacksam att vi slipper Anna Anka nu, den människan har bara blivit för mycket! Det är inte ens roligt att skratta åt henne längre. Maria Montazami däremot, är den människan underbar eller vad!? Hon ger verkligen uttrycket "dum blondin" ett ansikte, men på ett väldigt gulligt sätt. Hon om någon borde få ett eget program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0