I dosen't matter who you are if you are a superstar!

The Ark är tillbaka, och det med råge! Ikväll spelade dom sina kommande singel Superstar i SVT's Skavlan och Ola Salo intervjuades även. Och vi kan ju börja i den änden. Ola har dumpat skägget och är snyggare än någonsin! (Jävligt Dave Gahan-lik skulle jag till och med vilja påstå!) Och precis lika karismatisk och klok som vanligt. Och gift... Och blivande pappa. Liksom, what, vad hände där? Här har jag helt klart missat saker. Måste nog bli fanatisk igen..
Anyway, över till låten. Dom första 30 sekunder hann jag tänka "jahopp, det var ju inte sådär wow-bra kanske...". Jag hann bli riktigt besviken innan låten kom igång ordentligt och efter det så satt jag helt stum med glädjetårar i ögonen. FY SATAN SÅ BRA! Så mycket The Ark men ändå så fräscht! Om hela skivan går i det här soundet så kan det bli deras bästa skiva hittills. Det känns som att våren härmed är räddad! HALLELUJAH!


(Superstar går att lyssna på här)


(bild lånad från the ark-bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0