Fjortonde mars

Finns det något underbarare än att vakna upp dagen efter en baksmälla och må bra igen? Knappt inte! Dessutom känner jag mig riktigt utvilad efter den här helgen, helt klart fit for fight för jobbet imorgon. Det var längesen det var så... Bara att hålla tummarna för att det börjar lugna ner sig lite på jobbet snart också.

Nu ska jag äta frukost och fixa mig iordning, sen drar jag Linköping. Ska försöka ta mig till gymmet i eftermiddagen sen ska jag tillbringa kvällen i soffan med Alice in Wonderland (Disneys tecknade såklart!) och vänta på att David ska komma hem från Åre! Som jag har saknat honom, den här veckan har känts evighetslång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0