Dom jävlarna tog oss en efter en

Jag är fortfarande helt lyrisk efter gårdagen! Ju mer jag tänker på det, desto bättre blir det. Helt lovely! Nu önskar jag verkligen att jag hade haft möjlighet att se dom någon mer gång under den här turnén eller åtminstone i sommar... Men jag får vackert hoppas på att dom orkar köra några år till så det blir ännu en skiva och turné.

 

Har inte dykt upp så mycket klipp på youtube ännu, men detta hittade jag i alla fall :) (Ytterligare en tanke som slog mig i morse - har jag någonsin sett Jocke röra sig så mycket på scenen som han gjorde igår?)

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Det låter väldigt lockande! Åh va jag längtar till den 30:e nu! =)

2010-03-11 @ 13:10:05
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0