Åttonde mars

Så var den här jobbhelgen äntligen slut. Känner mig precis mör i både kropp och huvud. Nu väntar en dags underbar ledighet, sen är det nya tag på onsdag igen... Jag har börjat drömma om deltidsjobb kan jag säga.
Känns som att jag har en miljon saker att göra ikväll/imorgon - städa, tvätta, laga mat. Jag blir trött bara av att tänka på det... Ikväll kommer det inte bli mycket gjort i alla fall. Kommer snart landa i soffan för lite Grey's-tittande och sen måste jag självklart se premiären av Svenska Hollywoodfruar ikväll! Men först behöver jag ta en sävng till affären (och den ständiga frågan är, vad fasen ska man äta ikväll!?) och ta en varm dusch och hoppa i myskläderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0