Artonde mars

Igår morse höll jag på att börja gråta när jag tittade ut genom fönstret och såg snön... Just då kändes våren väldigt avlägsen och humöret sjönk verkligen till botten. Idag känns det mycket bättre. Visst är det riktigt gråtrist ut men  det är faktiskt vår! Det känns i luften, den är mycket friskare och det luktar vår... Det börjar äntligen gå åt rätt håll, det går lite för långsamt bara.

Dagens bra sak är att jag är nyklippt. Jag har känt mig lite väl lufsig den senaste veckan så det var skönt att bli av med lite hår. Jag önskar bara att det kunde gå lite mer än 6 veckor mellan min frisör-besök. Mitt hår växer på tok för fort.
Dagens dåliga är att min jäkla hals har börjat bråka igen! Det är flera på jobbet som varit sjuka senaste veckan så det är någon jäkla förkylning som går igen - suck! Jag hinner knappt bli frisk ordentligt innan det är dags igen, jag blir så less... Och immunförsvaret är ju inte direkt på topp efter den senaste tidens stress. Jag vill ha semester nu på en gång..

Nu ska jag tillbringa en timma i soffan och tycka lite synd om mig själv och sedan rycka upp mig lite och skriva ett vettigt musikrelaterat inlägg här. Gillar ni Amy MacDonald så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0