Är det inte lite vår i luften?

Idag har jag återigen drabbats av en släng av vårkänslor (ja, ni får tycka att jag är helt körd i huvudet). I morse när solen sken och faktiskt värmde lite och fåglarna kvittrade, ja då kunde jag nästan inbilla mig att det var vår. när jag blundande dvs.. Fast visst, om sanningen ska fram känns våren väldigt avlägsen just nu..

Och på jobbet har nu vinterkräksjukan brutit ut ordentligt - som väntat. Intagningsstopp och 1/3 av avdelningen är isolerad. Och det är jag som är ansvarig sjuksköterska för den smittade delen.. Så nu hoppas jag verkligen att jag är immun som jag misstänker, annars kommer jag väl vara däckad i kräksjuka lagom till helgens festligheter..

Kommentarer
Postat av: Billie

Jag känner också vårkänslor, verkligen! Det har känts som att det inte ens kommer bli varmare i år men nu kommer hoppet smygande (:

2010-03-02 @ 22:33:52
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0