And here we go again...

Det var med nöd och näppe jag tog fram hem till David. Tåget var bara drygt 10 min sent men alla bussar var inställda i Linköping... I drygt 30 min var jag därför strandad på stationen innan David fick göra en utryckning och hämta mig. Det är ju nästan skrattretande vad lamslaget Linköping blir så fort det kommer lite snö.. Seriöst, jag förstår inte. Det snöade precis lika mycket hemma i Norrköping men där behövdes ingen trafik ställas in?

Nu ska jag kladda i lite hårfärg i håret så man ser ut som en människa igen :)


Kommentarer
Postat av: Barbie

Kan du inte sammanställa allt till en pdf-fil och maila till mig?

2010-03-02 @ 00:30:01
Postat av: soundtrack

Sammanställa vad?

2010-03-02 @ 16:02:08
URL: http://wallofsound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0