1:a mars

Beachbody 2010 börjar kännas ganska avlägset.. När klockan ringde kl 06 i morse grymtade jag bara till David att jag skiter i gymmet idag.. Way to go! Som tur är finns det en reservplan, nämligen att träna innan jobbet imorgon. Ska se till att ta mig till Linköping redan ikväll så det verkligen blir av. Jag hatar verkligen min brist på självdisciplin!

Idag är min plan att bege mig ner på stan för att ordna med diverse ärenden. Dock känner jag mig inte speciellt sugen på det med tanke på vädret.. Kan det åtminstone inte regna igen så att snö-skiten försvinner nån gång!!! :(


Och mysteriet med alla besökare är löst - det var min fina vän Maggie som hade berömt mina ögonbryn på sin blogg *skrattar* Jag bugar och tackar för det :)

Kommentarer
Postat av: Maggie

Haha :D Hoppas de stannar kvar o laser din blogg de ocksa!

2010-03-01 @ 12:05:11
URL: http://maggiemakeupaddict.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0