We're all part of the history of Norrköping

Idag skrev vi på kontraktet för lägenheten. Det känns förbannat bra men samtidigt lite ledsamt för det innebär ju att jag om drygt 2 månader lämnar mitt älskade Norrköping igen. Och den här gången blir det nog verkligen för gott. Jag älskar att bo här - en lagom stor stad med mycket grönska, fina miljöer, trevliga människor och så mycket minnen...
Jag har haft 2 år på mig att anpassa mig till min nya hemstad, Linköping, jag har ju enda sedan jag träffade David varit inställd på att flytta dit, men det känns inte som hemma och kommer nog inte göra det ens när jag bor där på heltid. Jag kommer alltid längta hem till promenaderna och Halvars glasskiosk...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0