Update

Mina bloggpauser blir allt fler och längre... Skulle tro att det är mitt undermedvetna som försöker göra mig uppmärksam på att det här med bloggande inte är min grej egentligen. I alla fall inte ambitiöst, publikfriande bloggande. Och nu när det är sommar ute så pockar inte datorn på så mycket uppmärksamhet längre så ni får stå ut med tystnaden ibland.

Så, vad har hänt sen sist?
Först och främst har det ju blivit sommar, bara sådär! Och med tanke på hur dom de svenska somrarna brukar se ut så har det nog blivit höst när det är min tur att gå på semester om så där drygt 3 veckor. Så typiskt!

Midsommarafton tillbringades ju som bekant på lite nordligare bredgrader där vi bevittnade när Jill och Kristoffer blev man och hustru. Det var jättefint och trevligt på alla sätt och vis. Men det känns lite konstigt att man börjar "gifta bort" sina vänner nu... Jag känner mig lite för ung för det!
Lördagen försvann i lättjans tecken och söndagen ägnade vi åt att hjälpa Erik och Elina att flytta. Det var ju sådär kul när temperaturen började närma sig 28 och grader hiss saknades... Och jag har haft stans träningsvärk i lår och överarmar i två dagar nu, känner mig som 80årig reumatiker ungefär.. Men förhoppningsvis får vi igen detta om 2 månader.

Och ja, utöver detta är det ju då jobb jobb jobb som gäller. David har tagit en veckas semester nu och befinner sig i Tidaholm, jag är bara måttligt avundsjuk på det... Och systeryster drog iväg till Peace and love idag, jag måste erkänna att mitt festivalhjärta gråter lite av längtan nu faktisikt. Det kommer kännas väldigt konstigt när Arvika drar igång... Tomt... Någonting säger mig att det blir festivalande nästa år igen!

Ja, sådär ja. Då har jag uppdaterat er, och även mig själv (ibland rusar dagarna förbi så fort att jag knappt reflekterar över vad jag gör) lite. Förhoppningsvis dröjer det inte så länge till nästa gång, jag har ju bland annat en skivrecension på G...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0