Trettonde juni

Jag har nu lyckats slösa bort nästan en hel ledig helg på ingenting... Igår låg jag däckad i soffan/sängen hela dagen, bakfull och glad... Idag sov jag till 13:20 (!!!!!) så nu är ju hela den här dagen förstörd också. Bläh. Ska snart trampa ner till stan och köpa lite hårspray så jag får något vettigt gjort idag i alla fall...

Det som känns tristast är att jag och David inte riktigt fått tid för varandra sedan han kom hem från Prag. Igår mådde jag illa så fort han petade på mig och idag är han på figursspelsturnering hela dagen. Känns inget kul alls :(

 

Fredagen var mycket lyckad dock, men jag återkommer om det :) Typiskt att bara att man alltid ska springa in i folk man absolut inte vill träffa när man har som roligast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0