Tjugofjärde juni

Efter två mindre ansträngade jobbdagar (introduktion av nya syrra på jobbet = hon sköter jobbet och jag håller mig bakgrunden och svarar snällt på frågor vid behov) så har jag nu långledig helg, me like!
Imorgon är midsommar och i år hoppar vi över det till förmån för Jill och Kristoffers bröllop :) Just nu pågår förberedelser för fullt här hemma. Det har tvättats och strukits kläder och nu färgas det hår och näst på tur ska det målas naglar. Pjuh. Vid 9-tiden imorgon bär det av mot nordligare breddgrader och en heldag i kärlekens tecken. Och jag får träffa mina underbara flickor som jag inte träffat på evigheter!

Nu ska jag synda med chips och cola i väntan på att färgen ska sköljas ur. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0