Sjätte juni

Ja, som ni förstår är jag fortfarande nattuggla, därav tystnaden här. Den här helgen är jag dessuom helgarbetande nattuggla och då är man mer asocial än vanligt... Man sover och jobbar and that's it!
(Lyckades dock klämma in lite social liv igår när hjärtat mitt fyllde år. Hans föräldrar och morföräldrar var på besök så vi åt middag tillsammans. Som tur är har dom förståelse för att jag inte är tiptop just - Davids mamma är sjuksköterska själv och dessutom så var det samma visa förra året när David fyllde år... Nästa år ska jag nog försöka vara ledig...)

Nu sitter jag och väntar på att få bege mig till tåget (1,5 timma kvar...heh..) så man får avverka sista nattpasset för den här helgen. Hoppas på lite mer action än vad det varit föregående nätter.. Sen är det bara 2 nätter kvar (onsdag och torsdag) så är nattarbetandet över för denna gången. Och som vanligt kommer jag, trots allt, att sakna det lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0