Party like a nurse!

Att jag är världens segaste människa visste vi ju redan. Så här kommer, sådär drygt en vecka senare, lite bilder från förra fredagens utekväll med mina fantastiska arbetskamrater :)
Vi inledde kvällen på Pitcher's med mat och lite för mycket drinkar. Och shotar... Vid 24-tiden droppade halva gänget av och vi 4 som återstod begav oss ut på äventyr till NN. YES, jag fick med mig 3 av mina arbetskamrater till NN, helt galet! Haha! Det blev riktigt lyckat och dom trivdes förvånansvärt bra där :)
Jag är så glad att jag har sånna toppenbra arbetskamrater som jag har. Vi har verkligen kul tillsammans, både på och utanför jobbet.


Kvällens look









Det blev ganska många Rosa Pantern...


Drink like a nurse!




NN-gänget minus Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0