Look of today

Ja, som bekant har ju mitt bloggande varit ganska halvtaskigt sista tiden. Jag har haft en liten vårdepression och inte riktigt haft ork. Men nu tycks humöret ha vänt och jag ska försöka lägga ner lite mer tid här igen.

Det var ju ett bra tag sedan jag la upp några egobilder, så here we go! Hårfärgningsförsök nr 2 gick bättre så nu är jag (delvis) redhead igen! :) (Dock inte så röd som jag hade velat... Rött verkar inte direkt vara på hårfärgsmodet just nu så det var inte lätt att hitta nån bra nyans. Jag saknar Wellas Viva pure red! Den serien verkar inte tillverkas längre?)



Och såhär ljushårig var jag när jag kom hem från frissan förra veckan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0