I've lost control again

Den välkända söndagsångesten är på besök igen. Tankar som snurrar runt i huvudet och gör mig yr. Det är ett sånt enormt bakslag. Man tror att man kommit så långt, att man utvecklats, blivit starkare, och så bara poff är man nästan tillbaka på ruta ett igen. Det värsta är att jag inte vet om jag vill veta eller inte, egentligen. Jag inbillar mig att jag vill det och att jag kan hantera det men innerst inne tvivlar jag. Det bästa är kanske bara att fortsätta vara naiv och glömma och hoppas att det faller i glömska igen?
Varför kan inte livet bara vara enkelt för?


Hade tänkt att pigga upp mig med att ladda upp lite bilder från i fredags men jag hade visst inte fått med mig kamerasladden, så typiskt! Så ni får bilder och redogörelse på tisdagkväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0