Första juni

Första juni...tänk, nu är det sommar på riktigt!
Har känt mig allmänt låg och lite apatisk under helgen, därav brisen på blogginlägg. Och nu har jag gått in i min (ordinare) nattperiod, så därför kommer det bli lite tyst här ett par veckor framöver, sorry about that.

Här kommer iallafall en liten update sen sist:
Var ju på födelsedagskalas hos Erik och Elina i lördags och det var mycket trevligt även om jag blev jättetrött vid 01-snåret och i princip somnade i soffan...heh...
I söndags såg jag och D färdigt säsong 2 av True Blood och vi har redan abstinens! Tur att det tydligen bara är 2 veckor kvar till säsong 3 börjar... Vi hade en trevlig diskussion om True Blood på festen förresten, när serien (någon gång) är slut måste jag läsa böckerna!
Fick min klänning till bröllopet idag (Soho's har återigen varit rekordsnabba med leverans, underbart!). Den är aningens stor över bysten men jag tänkte kolla vad det kostar att sy in den hos en skräddare. I värsta fall funkar den som den är. Så nu återstår bara inköp av accesoarer och ev skor :)

Och så den roligaste updaten av alla - idag bokade jag och David en resa till Alanya, Turkiet i slutet av juli :D Det ska bli så skönt att få semester på riktigt, att verkligen kunna koppla av... Och nu kanske tiden fram till semestern går lite fortare också när man har något att se fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är nog lite virrig du, för inte är det väl JULI va? ;)

2010-06-01 @ 08:04:02
URL: http://kexor.blogg.se/
Postat av: soundtrack

Man blir virrig av nattjobb ;)

2010-06-01 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0