Fjortonde juni

Jag är verkligen inne i en svacka för tillfället. Humöret är i botten, jag är jättetrött och sover urkasst på nätterna och har ingen aptit. Dessutom har Davids förkylning nu så smått börjat inta mig. Man kan ju gråta för mindre..
Som tur är så blir det med administrativt jobb för mig nu närmsta dagarna så förhoppningsvis kommer jag ikapp mig själv snart. Och det är 5 långa veckor kvar till semestern...

Idag var David och tittade på en lägenhet hos oss. Den var enligt honom fin och bra på alla sätt så vi har sagt att vi är intresserade så nu håller vi alla tummar vi har för att vi får den! Det verkar som att vi bland dom 3 främsta vad gäller köpoängen iallafall så det ser rätt ljust ut... Men jag vågar verkligen inte hoppas för mycket än!
Skiter sig den här lägenheten så kommer det se rätt mörkt ut igen och det lutar åt att jag då flyttar in hos David i väntan på den perfekta lägenheten. Det kommer bli trångt men jag (vi) är mer är måttligt less på situationen som den är just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0