Fjärde juni

On drygt en timma är det dags att trampa iväg till jobbet igen och jag kan bittert konstatera att ännu en dag passerat utan att jag gjort något vettigt av den... Tre dagar med toppenväder och jag har suttit ute i solen i 30 min. Bra jobbat.

Inledde dagen med en timmas massage. Kan inte påstå att det var speciellt skönt, men det hade jag inte väntat mig heller. Det kryllar av knutor i min stackars rygg... Ska dit på onsdag igen så hoppas vi att min massör får loss det värsta då. Efter massagen gick jag hem och sov och sen var det bara att bege sig till Linköping. Så ja, det var den dagen det...

 

Igår firade jag och David hans stundande födelsedag (han fyller imorgon) med en middag på Bello's. Kan ha varit den bästa middagen jag ätit någonsin - så himmelskt gott! Åt ugnsbakad lax och så chokladfondant till efterrätt. Helt gudomligt. Och toppenbra service! Det blir garanterat fler besök där! :)

 

Äh, jag vet inte varför jag envisas med att krysta ur mig ett tråkigt inlägg för så jag lägger ner nu. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0