Exil

Då David flytt landet för en veckas öldrickande (officiellt är det en konferensresa...) i Prag och mamma har sin gräsänkevecka så har jag flytt stan till förmån för Skärblacka och lite "lantligare luft" och sällskap. För varje dag som går blir jag mer och mer less på min boendesituation och klättrar i princip på väggarna när jag är ensam hemma..
Nu har vi intresseanmält oss på 2 lägenheter och det lutar åt att vi får gå på visning på en av dom iallafall. Jag räknar inte med att vi kommer få den lägenheten, men det känns iallafall lite som en ljusning att det äntligen börjar dyka upp lägenheter vi kan tänka oss att bo i... Hålla alla tummar ni har för oss!

Natten förflöt i samma lugna mak som de tidigare.. Nu har jag bara två nätter kvar och sen blir det back to normal. Eller normal och normal... snart börjar sommhysterin - neddragningar av vårdplatser och ny personal och nya läkare = halvt kaos... Måtte veckorna fram till semestern gå fort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0