Elfte juni

Så var nätterna avverkade för den här gången. Dom sista två blev lite mer kaotiska än dom tidigare, iallafall under ett par timmar, men förflöt ändå ganska smärtfritt.

Ikväll är det partyparty! Först afterwork med bästa arbetskamraterna och efter det ska jag försöka ta mig iväg till NN. Är riktigt pepp! Satsar hårt på att ligga däckad hela dagen imorgon...

Och så lite glada nyheter - för det första har jag fått fast anställning from 1 september! Känns riktigt bra :) 
Och på måndag ska vi (eller ja, David, jag jobbar...) på lägenhetsvisning! Jag vågar dock inte hoppas allt för mycket på att vi kommer få den... Men det känns verkligen som ett steg framåt att iallafall få gå på visning :)

Nu ska jag hälla i mig ett par cider, hoppa i skorna och vartefter bege mig ner mot stan. Tjing!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0