Dam dam damdidam

David är iväg på fest ikväll för att fira att en av hans arbetskamrater nu är halvvägs genom sitt doktorerande. Jag valde att stanna hemma eftersom att jag inte riktigt kände för att lyssna på deras jobbsnack hela kvällen, så istället har jag häckat i soffan med onyttigheter. Och rastlöshet. Jag börjar snart klättra på väggarna! Står i valet och kvalet mellan att dra på mig joggingskorna och ta en rask promenad eller krypa ner i sängen och läsa. Det borde bli det förstnämda men det lutar åt det sistnämda, lat som jag är.
Jag börjar bli orolig att jag kommer att ha svårt att sova igen dessutom. Jag är alldeles för uppspelt just nu - lägenheten och Turkiet-resan, så mycket kul och så lång tid kvar. Jag blir tokig!

Kommentarer
Postat av: Maria

:) hehe

2010-06-24 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0