Artonde juni

God morgon! Eller kanske god middag snarare... Verkar som att jag ännu inte riktigt är i kapp med sömnen, skulle gärna sova ett par timmar till. Ska strax inta lite frukost och peppa upp mig inför en kväll på jobbet. Känns väl sisådär, de senaste dagarnas ledighet har gett mig lite semesterförsmak. 4 långa veckor kvar....


Och så kan jag meddela att jag var duktig och faktiskt tog en kvällspromenad igår! Det blev en sväng genom T1 för att spana in våra blivande kvarter. Det lindrade dock inte rastlösheten speciellt mycket. En timmas promenad och en timmas läsning och ändå hade jag svårt att koppla av och somna. Ska jag vara såhär hela sommaren nu så kommer jag bli tokig!

Nu -frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0