Andra juni

Idag har jag verkligen gått runt i koma. Kom i säng 08:30, klockan 12:30 var jag tvungen att gå upp för ta mig till frissan. Och det var ju inte direkt så att jag sov som en stock dom där 4 timmarna... Vakande en gång i halvtimman och trodde att jag försovit mig, suck. Skulle gärna krypa ner i sängen och sova nu men jag håller på att tvätta så jag måste hålla mig vaken till kl 21 iallafall...

Har som sagt gjort ett mycket välbehövligt besök hos Annelei idag. Hon klippte bort en hel del hår så nu är det lite mer hanterbart igen. Hade en betydligt värre utväxt än jag trodde, är nu precis blond på sidorna! Ser skitkul, jag har ju inte sett mitt blonda hår ordentligt på typ 8 år... Men det kommer att försvinna redan ikväll.


(Idag har vi intresseanmält oss på en lägenhet, yey! Det har ju inte direkt varit överflöd med lägenheter lediga där vi vill bo, detta är den första på typ 2 månader.. Så nu håller vi alla tummar och tår att våra köpoäng räcker och att lägenheten är något att ha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0