Yes, I'm alive!

... men bloggtorkan fortsätter! Jag skyller på fint väder och för mycket jobb... Thank god att det snart är semester.

 

Idag har jag tagit ut en semesterdag för att kunna tillbringa dagen på Munken in the park. För ett par dagar sedan bokades Veronica Maggio vilket ledde till att Magnus Carlsons speltid flyttades till idag fredag kl 15:45. Och då blev det panik i lägret för egentligen skulle jag ha jobbat till 15:30 idag... Så, vad gör man då? Jo, tar semester såklart! Så i eftermiddag/kväll ska jag avnjuta en kall cider och bra musik och vara rätt nöjd med livet.

Recensioner och bilder kommer såklart vartefter, när orken kommer tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0