True to you

9-10 juli går Norrköpingsfestivalen Munken in the park av stapeln för andra året i rad. I år bjuds besökarna bland annat på Timo Räisänen, Oskar Linnros, Khoma, Moneybrother och Magnus Carlson (från Weeping Willows) - helt gratis! Och jag kommer givetvis vara på plats, inte minst för den sistnämdes skull. Enligt festivalens hemsida kommer herr Carlson bjuda på material från alla sina projekt och jag hoppas på extra många Weeping Willows-låtar!

Jag får lite skamset erkänna att Weeping Willows nästan hade försvunnit ur mitt minne men jag har ägnat de senaste dagarna åt att upptäcka deras storhet igen. Dom tillhör, precis som så många andra artister, mina gymnasieår och när jag sätt på skivan "Into the light" så blir jag sådär härligt nostalgisk.
Här följer ett par godingar av detta fantastiska band!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0