Update ala semester!

Det är så obeskrivligt skönt att ha semester! Jag har lyckats koppla av redan från dag 1 och knappt tänkt på jobbet alls,, vilket känns väldigt bra :)

En halv vecka har gått och jag har hållt mig sysselsatt nästan hela tiden. I måndags lunchade jag med Malin, i tisdags var vi på Kolmården (kommer skriva ett separat inlägg om detta vartefter), igår var vi först i Mårn ett par timmar och sedan kikade vi runt i diverse möbelaffärerer och planerade kommande inköp och på kvällen hade vi ost&vin-kväll med lite vänner. Idag har jag tagit det lugnt hela förmiddagen och laddar nu för kvällens aktivitet - turridning på Shirehästar! Det ska bli så kul! Givetvis kommer det att komma en rapport om det också.

 

Och på måndag bär det äntligen av till Turkiet och en vecka med riktigt semester. Just nu känns livet riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0