Tjugofjärde juli

I takt med att temperaturen börjat sjunka till humanare gradantal så har bloggorken börjat hitta tillbaka (lagom tills jag ska Turkiet och det därmed blir blogguppehåll igen....), inte illa va! Så idag och imorgon ska jag försöka slänga iväg ett gäng med inlägg (vissa borde jag ha skrivit för längesen).

Just nu sitter jag med hårfärg i skallen, träningsvärk från helvetet och halsont... Det sistnämda känns ju inget vidare med tanke på att vi åker om 2 dagar... Men jag knarkar C-vitamin och té med honung så det borde fixa sig.

Oj, nu är det visst dags att skölja ur hårfärgen (ska bli väldigt spänannde och se om det blir en bra röd färg denna gången, är 5:e varianten jag testar....). Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0