Midsommarbröllop

Som jag redan har berättat så tillbringade jag och David midsommarafton i Upplands Väsby där vi fick äran att bevittna när Kristoffer och Jill blev herr och fru Söderlund. Det var ett jättefint bröllop där vigseln skedde utomhus vid en sjö, så romantiskt det kan bli med andra ord!
Eftersom att jag blivit en minst sagt lat fotograf under våren så blev det bara bilder från själva vigseln och jag lägger mest upp dom här för Jills skull, men kanske finner ni andra nöje i dom också?


Min stilige karl!


Moí


Bruden och dennes far








Dom första stegen som man och hustru


Jills klänning var helt fantastisk!


Ris gör ont...









Tack Jill och Kristoffer för att vi fick ta del av eran stora dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0