Hot days

Pjuh, den här värmen kommer seriöst bli min död! Jag sitter och smådrömmer om regn och en temperatur på strax över 20 grader... Det känns ju lite sådär att vi åker till Turkiet om 2 veckor, men å andra sidan hade jag aldrig kunnat gissa att det skulle bli en sån här sommar när vi bokade resan. Och min syster (som just nu befinner sig på Kreta med mamma) uttryckte sig - "Hellre bada i Medelhavet än Mårn".... Och vem vet, den veckan kanske det spöregnar här hemma? (Som jag sagt tidigare - när min semester börjar kommer det bli höst över en natt...)

Idag ska jag roa mig med att tvätta och städa, känns ju sådär kul i den här vämen men jag har inte så mycket val.. Ska försöka skriva lite recensioner från helgen också, om hjärnan inte fått härdsmälta innan dess.
Kan göra en liten tjuvstart och säga att Oskar Linnros verkligen förvånande mig, på ett mycket positivt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0