Härdsmälta?

Värmen fortsätter att ta knäcken på mig, så att sitta vid datorn och författa givande blogginlägg varje dag är inte ens att tänka på... Antar att det kvittar, ni borde ha bättre saker för er än att sitta framför datorn och läsa bloggar ändå?

Sitter just nu på jobbet och svettas. Trots att det både regnat och åskat ikväll så är det fortfarande precis lika kvalmigt, åtminstone inne...

Och igår fick jag, till sist, se mitt blivande hem för första gången! Och det känns som att jag kommer trivas bra där. Det är knappt 1½ månad kvar nu, börjar bli dags att börja packa så smått med andra ord... Dagarna bara rusar förbi..

4 arbetspass kvar till semestern...tic tac...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0