Lördag

Jag och älsklingen har haft en mysdag nere på stan idag. Shopping och god lunch :) Jag köpte ett par knallrosa jeans på Bik Bok. Har kikat på dom rätt länge men först nu hittade jag dom i min storlek. 149 kr, ett riktigt kap!
David köpte ett par Doc Martens. Har öppnat en ny butik i Linköping förresten. Well heter den och säljer kläder i brittiskt skin/punk/mod-stil, riktigt nice! Tyvärr kostar det ju lite också... Hittade en skitfin kjol för 600 kr. Om man bara hade varit lite rikare..


Salladslunch på Fräcka Frökens som äntligen hittat till Linköping :)



Baby <3



Nu sitter jag, David och Tommy och dricker lite alkohol och peppar inför Depeche imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0